Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom passen wij per 1 september 2016 onze algemene voorwaarden aan. De nieuwe voorwaarden zijn toegankelijker en zorgen dan ook voor meer gebruikers- en leesgemak. U vindt deze hier.

U vindt hier bijvoorbeeld onze gewijzigde opzegtermijn in. Ons streven is om een zo flexibel mogelijke dienstverlening aan te bieden, die aansluit bij de dynamische wereld van IT infrastructuur. Vanaf september geldt dan ook een opzegtermijn van één (kalender)maand op al onze diensten!*

Heeft u nog vragen of opmerkingen over deze wijzigingen, dan kunt u ons bereiken op het telefoonnummer 073-8800 000 of e-mailen naar sales@interconnect.nl.

* na afloop van de minimale duur van een overeenkomst en met uitzondering van Domeinregistratie (Plus) en diensten waarvoor expliciet een afwijkende opzegtermijn ten opzichte van de algemene voorwaarden is overeengekomen. De opzegtermijn van Domeinregistratie (Plus) blijft één kalendermaand voor de vervaldatum.