Interconnect Services, Internet Service Provider uit ’s-Hertogenbosch en Eindhoven, heeft wederom een manier gevonden om nog flexibeler en klantvriendelijker te zijn in de dynamische IT wereld. Waar voorheen opzegtermijnen een kwartaal of meer besloegen, zullen deze nu op vrijwel alle diensten teruggebracht worden naar 1 maand.

Het korten van opzegtermijnen is een logische stap op het gebied van flexibiliteit. Directeur Rob Stevens legt uit: “De afgelopen jaren hebben wij ons strategisch enorm ontwikkeld, de huidige IT wereld is almaar in beweging en vraagt om flexibiliteit. Wat is een betere manier om het voor onze klanten zo flexibel mogelijk te maken, dan onze opzegtermijnen terug te schroeven naar 1 maand? Dit betekent namelijk ook dat een klant makkelijker kan wisselen van dienst. Liever van colocatie naar cloud? Geen probleem.” Al eerder dit jaar is aangetoond dat de klanttevredenheid bij Interconnect hoog scoort. Afnemers waarderen de dienstverlening en –service met een 7,7.

Rob Stevens gaat verder, “Interconnect opereert onafhankelijk van derden, wanneer wij een dergelijke maatregel – zoals het inkorten van de opzegtermijnen – willen doorvoeren, doen wij dit direct. Een stukje extra klantvriendelijkheid zorgt voor nog meer tevredenheid.” Met deze maatregel laat Interconnect zien dat zij, dankzij de strategische keuzes die zij maken, voorop lopen in de markt.

*De opzegtermijn van 1 maand zal gelden op alle diensten van Interconnect, behalve domeinnaamregistratie(plus). Voor meer informatie: https://www.interconnect.nl/nieuws/wijziging-algemene-voorwaarden/