Per 1 juni aanstaande passen wij onze SLA (Service Level Agreement) aan. Deze SLA gaat in op deze datum voor alle diensten, die worden geleverd vanuit ons nieuwe datacenter in ’s-Hertogenbosch. Alle overige diensten hebben een ingangsdatum van 1 juli in verband met de aankondigingstermijn van 30 dagen.
Wat wordt er gewijzigd?
We hebben ons best gedaan om juridische termen zoveel mogelijk te vervangen door begrijpelijke taal. Andere belangrijke wijzigingen zijn onder andere:
– Het nieuwe datacenter in ’s-Hertogenbosch (DC3) is toegevoegd.
– De SLA op DC1 heeft een einddatum van 31 augustus 2023.
– De volgende diensten zijn toegevoegd: DC3 – Datacenter Housing, DC3 – Datacenter Connectivity, Object Storage en Microsoft 365 Backup.
– De volgende diensten zijn verwijderd: Kubernetes Multi-site.
U vindt de aangepaste SLA’s (in Nederlands en Engels) op onze website: https://www.interconnect.nl/sla/.
Vragen?
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan contact op met onze afdeling Sales via sales@interconnect.nl.